Effects of text-belief consistency and reading task on the strategic validation of multiple texts (2016) Maier, Johanna Richter, Tobias European journal of psychology of education Vol. 31 Núm. 4 Pág. 479-497

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Reading for university or for myself?
Reading for university or for myself? Vol. 116 Núm. 3 Pág. 317-345
2024 Journal of educational psychology
Schoor, Cornelia Rouet, Jean François Britt, M. Anne
Metas del lector e inferencias elaborativas
Metas del lector e inferencias elaborativas Núm. 58 Pág. 75-94
2023 Folios
Román González, Jenny Viviana
Effects of critical thinking on multiple-document comprehension
Effects of critical thinking on multiple-document comprehension Vol. 35 Núm. 2 Pág. 289-313 ARTICULO
2020 European journal of psychology of education
Tarchi, Christian Mason, Lucia

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Aug-2024