Second/Foreign Language Learning as a Social Accomplishment (2007) Firth, Alan Wagner, Johannes Modern language journal Vol. 91 Pág. 800-819

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies
On the Professional Development of English Teachers in Colombia and the Historical Interplay with Language Education Policies Vol. 28 Núm. 3 Pág. 1-20
2021 HOW
González Moncada, Adriana
Uma versão em Português Europeu do C-test
Uma versão em Português Europeu do C-test Vol. 32 Núm. 3 Pág. 105-128
2018 Diacrítica
Yamada, Masayuki
Group cohesion and learning opportunities in peer interaction
Group cohesion and learning opportunities in peer interaction Núm. 2 Pág. 245-265 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Leslie, Carolyn E.
The long way to bilingualism
The long way to bilingualism Vol. 3 Núm. 2 Pág. 25-33 ARTICULO
2016 International Journal for 21st Century Education (IJ21CE)
Vettori, Chiara
"Broken Arabic" and Ideologies of Completeness
"Broken Arabic" and Ideologies of Completeness Vol. 9 Núm. 2 Pág. 78-93 ARTICULO
2016 Bellaterra
Love, Stepahnie V.
Language learning ‘in the wild’ in transnational encounters
Language learning ‘in the wild’ in transnational encounters Vol. 28 Núm. 2 Pág. 382-415 ARTICULO
2015 Revista española de lingüística aplicada
Moore, Emilee
The Social Turn in SLA
The Social Turn in SLA Vol. 6 Núm. 14 Pág. 3
2014 Emerging Trends in Education
Rosique Martínez, Luis Alberto Izquierdo, Jesús
Estrategias de andamiaje del docente de ELE en la interacción de aula
Estrategias de andamiaje del docente de ELE en la interacción de aula Núm. 18 Pág. 7 ARTICULO
2014 MarcoELE
García Iglesias, María Victoria Méndez Marassa, Eduardo Saura Rami, José Antonio
Interacción en el aula y formación inicial del profesorado: Hacia la construcción compartida del conocimiento educativo
Interacción en el aula y formación inicial del profesorado: Hacia la construcción compartida del conocimiento educativo Vol. 6 Núm. 3 Pág. 20-28 ARTICULO
2013 Bellaterra
García Iglesias, María Victoria Fabregat Barrios, Santiago

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024