The region-of-origin effect on the preferences of financial institution's custormers (2016) ARTICULO García Gallego, José Manuel Chamorro Mera, Antonio Business Research Quarterly Vol. 19 Núm. 3 Pág. 206-218

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Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
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Successful turnarounds in bankrupt firms? Vol. 24 Núm. 2 Pág. 114-128 ARTICULO
2021 Business Research Quarterly
Rico Llopis, Manuel Puig Blanco, Francisco
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Between love and boycott Vol. 24 Núm. 3 Pág. 377-402 ARTICULO
2020 Spanish journal of marketing-ESIC
Abdelwahab, Dalia Jiménez Torres, Nadia Huitzilin San Martín Gutiérrez, Sonia Prodanova, Jana
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Parental influence on the levels of regional ethnocentrism of youth Vol. 21 Núm. 1 Pág. 52-62 ARTICULO
2017 Spanish journal of marketing-ESIC
Fernández Ferrín, Pilar Bande Vilela, Belén Galán Ladero, María Mercedes

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