Parent implementation of RECALL: A systematic case study (2016) Whalon, Kelly Hanline, Mary Frances Davis, Jackie Education and training in autism and developmental disabilities Vol. 51 Núm. 2 Pág. 211-220
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Dialogic Reading: Effects on Independent Verbal Responses, Verbal and Non-Verbal Initiations, and Engagement of Children with Autism Spectrum Disorder Vol. 20 Núm. 1 Pág. 47-59 ARTICULO | 2020 | International journal of psychology and psychological therapy |
Rodrigues Queiroz, L.
Souza Guevara, V.G.
Alves Souza, C.B.
Flores, Eileen Pfeiffer
|
Avaliação da eficácia de um programa de compreensão da leitura oral dialógica por criança com autismo Vol. 22 Núm. 1 Pág. 27-49 | 2020 | ETD |
Walter, Elizabeth Cynthia
Nunes, Débora
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024