A critical appraisal of foreign language research in content and language integrated learning, young language learners, and technology-enhanced language learning published in Spain (2003–2012) (2015) Dooly, Melinda Masats Viladoms, Dolors Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 48 Núm. 3 Pág. 343-372

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Uso de TIC y TAC en la educación superior
Uso de TIC y TAC en la educación superior Vol. 33 Núm. 3 Pág. 601-613 ARTICULO
2022 Revista complutense de educación
Gómez Contreras, Jennifer Lorena Bonilla Torres, Cristian Alberto Esteban Ojeda, Yuri Catherine
Language Socialization and CLIL Teachers’ Agency in Castilla-La Mancha Bilingual Programs
Language Socialization and CLIL Teachers’ Agency in Castilla-La Mancha Bilingual Programs Núm. 27 Pág. 65-89 ARTICULO
2019 Foro de Educación
Relaño Pastor, Ana María
Doing CLIL in the Science Classroom
Doing CLIL in the Science Classroom Núm. 27 Pág. 37-63 ARTICULO
2019 Foro de Educación
Fernández Barrera, Alicia
Competing Bilingual Schools in La Mancha City
Competing Bilingual Schools in La Mancha City Núm. 25 Pág. 283-309 ARTICULO
2018 Foro de Educación
Relaño Pastor, Ana María Fernández Barrera, Alicia
Understanding bilingualism in La Mancha schools
Understanding bilingualism in La Mancha schools Vol. 31 Núm. 2 Pág. 578-604 ARTICULO
2018 Revista española de lingüística aplicada
Relaño Pastor, Ana María
TELL-ING IT LIKE IT IS
TELL-ING IT LIKE IT IS Vol. 22 Núm. 1 Pág. 54-79 ARTICULO
2016 LFE
Diaz, Adriana Raquel Hortiguera, Hugo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024