A critical appraisal of foreign language research in content and language integrated learning, young language learners, and technology-enhanced language learning published in Spain (2003–2012) (2015) Dooly, Melinda Masats Viladoms, Dolors Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 48 Núm. 3 Pág. 343-372
- Número de citas: 6 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 4 LINGUISTICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Uso de TIC y TAC en la educación superior Vol. 33 Núm. 3 Pág. 601-613 ARTICULO | 2022 | Revista complutense de educación |
Gómez Contreras, Jennifer Lorena
Bonilla Torres, Cristian Alberto
Esteban Ojeda, Yuri Catherine
|
Language Socialization and CLIL Teachers’ Agency in Castilla-La Mancha Bilingual Programs Núm. 27 Pág. 65-89 ARTICULO | 2019 | Foro de Educación |
Relaño Pastor, Ana María
|
Doing CLIL in the Science Classroom Núm. 27 Pág. 37-63 ARTICULO | 2019 | Foro de Educación |
Fernández Barrera, Alicia
|
Competing Bilingual Schools in La Mancha City Núm. 25 Pág. 283-309 ARTICULO | 2018 | Foro de Educación |
Relaño Pastor, Ana María
Fernández Barrera, Alicia
|
Understanding bilingualism in La Mancha schools Vol. 31 Núm. 2 Pág. 578-604 ARTICULO | 2018 | Revista española de lingüística aplicada |
Relaño Pastor, Ana María
|
TELL-ING IT LIKE IT IS Vol. 22 Núm. 1 Pág. 54-79 ARTICULO | 2016 | LFE |
Diaz, Adriana Raquel
Hortiguera, Hugo
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024