Experiences Incorporating Lego Mindstorms Robots in the Basic Programming Syllabus: Lessons Learned. (2016) Álvarez Arana, Ainhoa Izaro Larrañaga Olagaray, Mikel Journal of intelligent & robotic systems. Theory & applications Vol. 81 Núm. 1 Pág. 117-129

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Physical visualization of math concepts using LEGO Mindstorms
Physical visualization of math concepts using LEGO Mindstorms Vol. 10 Núm. 1 Pág. 72-86 ARTICULO
2020 JOTSE
Suárez Gómez, Andrés David Pérez Holguín, Wilson Javier
Integrating Formative Feedback in Introductory Programming Modules
Integrating Formative Feedback in Introductory Programming Modules Vol. 13 Núm. 1 Pág. 3-10 ARTICULO
2018 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Ibáñez Anfurrutia, Felipe Álvarez Arana, Ainhoa Izaro Larrañaga Olagaray, Mikel López Gil, Juan Miguel
Visual Programming Environments for Object-Oriented Programming: Acceptance and Effects on Student Motivation
Visual Programming Environments for Object-Oriented Programming: Acceptance and Effects on Student Motivation Vol. 12 Núm. 3 Pág. 124-131 ARTICULO
2017 Revista Iberoamericana de Tecnologías del Aprendizaje
Anfurrutia, Felipe I. Álvarez Arana, Ainhoa Izaro Larrañaga Olagaray, Mikel López Gil, Juan Miguel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 26-May-2024