Revising and Validating Achievement Emotions Questionnaire – Teachers (AEQ-T) (2016) ARTICULO Hong, Ji Nie, Youyan Heddy, Benjamin Monobe, Gumiko Ruan, Jiening You, Sula Kambara, Hitomi International Journal of Educational Psychology. IJEP Vol. 5 Núm. 1 Pág. 80-107
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Review of research on teacher emotion during 1985–2019 Vol. 37 Núm. 2 Pág. 417-438 ARTICULO | 2022 | European journal of psychology of education |
Chen, Junjun
Cheng, Tianjun
|
Basic Psychological Needs, Class-related Emotions and Satisfaction with Life in Spanish Teachers Vol. 11 Núm. 2 Pág. 153-181 ARTICULO | 2022 | International Journal of Educational Psychology |
Fierro Suero, Sebastián
Almagro Torres, Bartolomé Jesús
Becker, Eva S.
Sáenz-López Buñuel, Pedro
|
Adaptação cultural de um instrumento para avaliar as emoções do professor (TEQ) Vol. 34 Núm. 1 Pág. 11 | 2021 | Revista Portuguesa de Educação |
de Almeida, Camila Marta
Freire, Sofia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024