The semiotic structure of geometry diagrams: how textbook diagrams convey meaning (2015) Dimmel, Justin K. Herbst, Patricio Journal for research in mathematics education Vol. 46 Núm. 2 Pág. 147-195

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Interpretations of slope through written and verbal interactions between a student and her tutors in algebra 1
Interpretations of slope through written and verbal interactions between a student and her tutors in algebra 1 Vol. 9 Núm. 2 Pág. 121-146 ARTICULO
2020 REDIMAT
Dejarnette, Anna F. McMahon, Samantha Hord, Casey
Geometry Students’ Arguments About a 1-Point Perspective Drawing
Geometry Students’ Arguments About a 1-Point Perspective Drawing Vol. 6 Núm. 1 Pág. 7-32 ARTICULO
2017 REDIMAT
Dejarnette, Anna F. González, Gloriana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024