The semiotic structure of geometry diagrams: how textbook diagrams convey meaning (2015) Dimmel, Justin K. Herbst, Patricio Journal for research in mathematics education Vol. 46 Núm. 2 Pág. 147-195
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Interpretations of slope through written and verbal interactions between a student and her tutors in algebra 1 Vol. 9 Núm. 2 Pág. 121-146 ARTICULO | 2020 | REDIMAT |
Dejarnette, Anna F.
McMahon, Samantha
Hord, Casey
|
Geometry Students’ Arguments About a 1-Point Perspective Drawing Vol. 6 Núm. 1 Pág. 7-32 ARTICULO | 2017 | REDIMAT |
Dejarnette, Anna F.
González, Gloriana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024