Cultural invariance of goal orientation and self-efficacy in New Zealand (2016) Meissel, Kane Rubie-Davies, Christine M. British journal of educational psychology Vol. 86 Núm. 1 Pág. 92-111

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Gender and minority background as moderators of teacher expectation effects on self-concept, subjective task values, and academic performance
Gender and minority background as moderators of teacher expectation effects on self-concept, subjective task values, and academic performance Vol. 38 Núm. 4 Pág. 1677-1705
2023 European journal of psychology of education
Timmermans, Anneke C. Merrell, Christine
Homework goal orientation, interest, and achievement
Homework goal orientation, interest, and achievement Vol. 36 Núm. 2 Pág. 359-378 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Xu, Jianzhong
Validación y adaptación de la escala de autoeficacia matemática para niños del noreste de México
Validación y adaptación de la escala de autoeficacia matemática para niños del noreste de México Núm. 12 Pág. 51
2021 IE Revista de Investigación Educativa de la REDIECH
Garcia García, Joel Sánchez Miranda, Martha Patricia Muñiz García, Manuel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Aug-2024