The role of occupational emotional labor requirements on the surface acting–job satisfaction relationship (2016) Bhave, Devasheesh P. Glomb, Theresa M. Journal of Management Vol. 42 Núm. 3 Pág. 722-741

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Convergence in working conditions
Convergence in working conditions Vol. 31 Núm. 92 Pág. 73-89
2023 Applied economic analysis
Antón Pérez, José Ignacio Grande Marín, Rafael Muñoz de Bustillo Llorente, Rafael
Efectos del trabajo emocional en el agotamiento y la satisfacción laboral de los trabajadores en España
Efectos del trabajo emocional en el agotamiento y la satisfacción laboral de los trabajadores en España Vol. 107 Núm. 1 Pág. 5-29 ARTICULO
2022 Papers
Cascales Mira, María
Combining Critical Incident Technique Andcontent Analysis to Investigate Critical Emotional Behaviors in Salesperson-Customer Interactions
Combining Critical Incident Technique Andcontent Analysis to Investigate Critical Emotional Behaviors in Salesperson-Customer Interactions Núm. 1 Pág. 4
2020 New Trends in Qualitative Research
Klein, Michel Poujol, Fanny Lussier, Bruno Fournier, Christophe

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Aug-2024