Multichannel customer segmentation (2015) De Keyser, Arne Schepers, Jeroen Konus, Umut International journal of research in marketing Vol. 32 Núm. 4 Pág. 453-456

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Stay or switch? Investigating lock-in effect in multi-channel apparel retailing
Stay or switch? Investigating lock-in effect in multi-channel apparel retailing Vol. 9 Núm. 4 Pág. 298-305 ARTICULO
2020 Economics and Business Letters
Acquila Natale, Emiliano Hernández García, Ángel Iglesias Pradas, Santiago Chaparro Peláez, José Julián
Omni-channel users and omni-channel customers
Omni-channel users and omni-channel customers Vol. 23 Núm. 3 Pág. 415-436 ARTICULO
2019 Spanish journal of marketing-ESIC
Cortiñas Ugalde, Mónica Chocarro Eguaras, Raquel Elorz Domezaín, Margarita

* Último cálculo de métricas Dialnet: 09-Jul-2024