Macrostructure, microstructure, and mental state terms in the narratives of English-Hebrew bilingual preschool children with and without specific language impairment (2016) Altman, Carmit Armon Lotem, Sharon Fichman, Sveta Walters, Joel Applied psycholinguistics Vol. 37 Núm. 1 Pág. 165-193
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 3 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Macroestructura y microestructura narrativa en población infantil bilingüe con TDL: una revisión sistemática Vol. 13 Núm. 1 Pág. 8 | 2023 | Revista de Investigación en Logopedia |
Camus Torres, Alondra
Aparici Aznar, Melina
|
Relations between literacy-related abilities and the lexical quality of expository texts of Hebrew-speaking children Vol. 44 Núm. 1 Pág. 47-81 ARTICULO | 2021 | Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje |
Seroussi, Batia
Stavans, Anat
Zadunaisky Ehrlich, Sara
|
The influence of television stories on narrative abilities in children Vol. 39 Núm. 1 Pág. 118-141 ARTICULO | 2018 | Psicológica |
Bermejo Berros, Jesús
Aierbe Barandiarán, Ana
Oregui González, Eider
Bartau Rojas, Isabel
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024