Macrostructure, microstructure, and mental state terms in the narratives of English-Hebrew bilingual preschool children with and without specific language impairment (2016) Altman, Carmit Armon Lotem, Sharon Fichman, Sveta Walters, Joel Applied psycholinguistics Vol. 37 Núm. 1 Pág. 165-193

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Macroestructura y microestructura narrativa en población infantil bilingüe con TDL: una revisión sistemática
Macroestructura y microestructura narrativa en población infantil bilingüe con TDL: una revisión sistemática Vol. 13 Núm. 1 Pág. 8
2023 Revista de Investigación en Logopedia
Camus Torres, Alondra Aparici Aznar, Melina
Relations between literacy-related abilities and the lexical quality of expository texts of Hebrew-speaking children
Relations between literacy-related abilities and the lexical quality of expository texts of Hebrew-speaking children Vol. 44 Núm. 1 Pág. 47-81 ARTICULO
2021 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Seroussi, Batia Stavans, Anat Zadunaisky Ehrlich, Sara
The influence of television stories on narrative abilities in children
The influence of television stories on narrative abilities in children Vol. 39 Núm. 1 Pág. 118-141 ARTICULO
2018 Psicológica
Bermejo Berros, Jesús Aierbe Barandiarán, Ana Oregui González, Eider Bartau Rojas, Isabel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 27-Oct-2024