Analysis of the Teaching Practices at a Colombian Foreign Language Institute and Their Effects on Students' Communicative Competence (2015) ARTICULO Jaime Osorio, María Fernanda Insuasty, Edgar Alirio HOW Vol. 22 Núm. 1 Pág. 45-64

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Transforming Pedagogical Practices Through Collaborative Work
Transforming Pedagogical Practices Through Collaborative Work Vol. 22 Núm. 2 Pág. 65-78
2020 Profile
Alirio Insuasty, Edgar Jaime Osorio, María Fernanda
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia
Promoting an Academic International Profile in Undergraduate Students of Psychology Programs in Colombia Núm. 21 Pág. 225-242
2020 Gist
Torres Escobar, Germán Andrés Correa López, Rolan Arcadio
Impacto de los materiales del programa de inglés en una universidad pública de Colombia
Impacto de los materiales del programa de inglés en una universidad pública de Colombia Núm. 32 Pág. 175-193
2018 Cuadernos de Lingüística Hispánica
Jaime Osorio, María Fernanda Coronado Rodríguez, Claudia Camila
The Impact of Authentic Materials and Tasks on Students’ Communicative Competence at a Colombian Language School
The Impact of Authentic Materials and Tasks on Students’ Communicative Competence at a Colombian Language School Vol. 19 Núm. 1 Pág. 89-104 ARTICULO
2017 Profile
Castillo Losada, César Augusto Insuasty, Edgar Alirio Jaime Osorio, María Fernanda
Análisis de las prácticas docentes
Análisis de las prácticas docentes Núm. 25 Pág. 197-229 ARTICULO
2017 Revista CPU-e
Montes Pacheco, Luz del Carmen Caballero Guichard, Tamara Paola Miranda Bouillé, María Luisa
Learners’ Perceptions and Undergraduate Foreign Language Courses at a Colombian Public University
Learners’ Perceptions and Undergraduate Foreign Language Courses at a Colombian Public University Vol. 24 Núm. 1 Pág. 63-82 ARTICULO
2017 HOW
Sánchez Solarte, Ana Clara Obando Guerrero, Gabriel Vicente Ibarra Santacruz, Diana
Communicative performance in the written discourse of undergraduate students
Communicative performance in the written discourse of undergraduate students Vol. 10 Núm. 3 Pág. 66-81 ARTICULO
2017 Bellaterra
Ugwuanyi, Kingsley Oluchi
Improving 10th Graders’ English Communicative Competence Through the Implementation of the Task-Based Learning Approach
Improving 10th Graders’ English Communicative Competence Through the Implementation of the Task-Based Learning Approach Vol. 18 Núm. 2 Pág. 95-110 ARTICULO
2016 Profile
Buitrago, Ana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 18-Aug-2024