Fostering Autonomy Through Syllabus Design (2015) ARTICULO Ramírez Espinosa, Alexánder HOW Vol. 22 Núm. 2 Pág. 114-134
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Exploring autonomous language learning behaviors through video sharing and online discussions in higher education Vol. 24 Núm. 2 Pág. 187-202 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Olaya, Marian Lissett
Mora Penagos, William Manuel
|
Improving Language Learning Strategies and Performance of Pre-Service Language Teachers Through a CALLA-TBLT Model Vol. 19 Núm. 2 Pág. 101-120 ARTICULO | 2017 | Profile |
Guapacha, Maria Eugenia
Benavidez Paz, Luis Humberto
|
Promotion of Learner Autonomy in a Freshmen’s English Course at a Colombian University Núm. 15 Pág. 6-27 ARTICULO | 2017 | Gist |
Ramírez, Alexander
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Jul-2024