Cultivating a justice orientation toward citizenship in preservice elementary teachers (2015) ARTICULO Fry, Sara W. O'Brien, Jason Theory and research in social education Vol. 43 Núm. 3 Pág. 405-434

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Troubling “active”
Troubling “active” Vol. 50 Núm. 3 Pág. 375-401 ARTICULO
2022 Theory and research in social education
Murray Everett, Natasha C. Demoiny, Sara B.
Imagining and teaching citizenship as non-citizens: Migrant social studies teachers’ positionalities and citizenship education in turbulent times
Imagining and teaching citizenship as non-citizens: Migrant social studies teachers’ positionalities and citizenship education in turbulent times Vol. 49 Núm. 2 Pág. 176-200
2021 Theory and research in social education
Kim, Yeji
Participación asociativa percibida en contextos socio-educativos
Participación asociativa percibida en contextos socio-educativos Vol. 30 Núm. 2 Pág. 509-525 ARTICULO
2019 Revista complutense de educación
López Torrijo, Manuel García García, Fran J. Pérez Pérez, Cruz
From Margins to Center
From Margins to Center Vol. 46 Núm. 4 Pág. 528-573 ARTICULO
2018 Theory and research in social education
Naseem Rodríguez, Noreen

* Último cálculo de métricas Dialnet: 31-Jul-2024