Improving problem solving in primary school students (2015) Cornoldi, Cesare Carretti, Barbara Drusi, Silvia Tencati, Chiara British journal of educational psychology Núm. 3 Pág. 424-439

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Testing a model for the monitoring of worked-out algebra-problem examples
Testing a model for the monitoring of worked-out algebra-problem examples Vol. 28 Núm. 2 Pág. 141-149 ARTICULO
2022 Psicología educativa
Sanjosé López, Vicente Gómez Ferragud, Carlos B. Verdugo Perona, José Javier Solaz Portolés, Joan Josep
Evaluating the efficacy of a teacher-guided comprehension-oriented learning strategy intervention among students in Grade 4
Evaluating the efficacy of a teacher-guided comprehension-oriented learning strategy intervention among students in Grade 4 Vol. 37 Núm. 2 Pág. 509-530 ARTICULO
2022 European journal of psychology of education
Kikas, Eve Mädamürk, Kaja Hennok, Liis Sigus, Hardi Talpsep, Teri Luptova, Olga Kivi, Valentina
¿De qué hablamos cuando hablamos de metacognición en el aula?
¿De qué hablamos cuando hablamos de metacognición en el aula? Vol. 3 Núm. 1 Pág. 53-68 ARTICULO
2022 Journal of neuroeducation = revista de neuroeducación = revista de neuroeducació
Goldstein, Julieta Calero, Cecilia Inés
Regulation of cognition
Regulation of cognition Vol. 36 Núm. 2 Pág. 313-319 ARTICULO
2020 Anales de psicología
Bártolo-Ribeiro, Rui Peixoto, Francisco Casanova, Joana R. Almeida, Leandro S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024