Using individual interest and conscientiousness to predict academic effort: Additive, synergistic, or compensatory effects? (2015) Trautwein, Ulrich Lüdtke, Oliver Nagy, Nicole Lenski, Anna Niggli, Alois Schnyder, Inge Journal of Personality and Social Psychology Vol. 109 Núm. 1 Pág. 142-162
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Homework goal orientation, interest, and achievement Vol. 36 Núm. 2 Pág. 359-378 ARTICULO | 2021 | European journal of psychology of education |
Xu, Jianzhong
|
Intrinsic motivation and perceived utility as predictors of student homework engagement Vol. 25 Núm. 2 Pág. 2 ARTICULO | 2020 | Revista de psicodidáctica |
Rodríguez Martínez, Susana
Piñeiro Aguín, Isabel
Regueiro Fernández, Bibiana
Estévez Blanco, Iris
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024