Using individual interest and conscientiousness to predict academic effort: Additive, synergistic, or compensatory effects? (2015) Trautwein, Ulrich Lüdtke, Oliver Nagy, Nicole Lenski, Anna Niggli, Alois Schnyder, Inge Journal of Personality and Social Psychology Vol. 109 Núm. 1 Pág. 142-162

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Homework goal orientation, interest, and achievement
Homework goal orientation, interest, and achievement Vol. 36 Núm. 2 Pág. 359-378 ARTICULO
2021 European journal of psychology of education
Xu, Jianzhong
Intrinsic motivation and perceived utility as predictors of student homework engagement
Intrinsic motivation and perceived utility as predictors of student homework engagement Vol. 25 Núm. 2 Pág. 2 ARTICULO
2020 Revista de psicodidáctica
Rodríguez Martínez, Susana Piñeiro Aguín, Isabel Regueiro Fernández, Bibiana Estévez Blanco, Iris

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024