How much collocation knowledge do L2 learners have? (2015) González Fernández, Beatriz Schmitt, Norbert ITL International Journal of Applied Linguistics Vol. 166 Núm. 1 Pág. 94-126

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The relationship between extramural English and learners’ listening comprehension, reading comprehension, motivation, and anxiety
The relationship between extramural English and learners’ listening comprehension, reading comprehension, motivation, and anxiety Núm. 21 Pág. 165-193 ARTICULO
2024 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Wouters, Michiel Bollansée, Lieven Prophète, Elien Peters, Elke
Association of lexical and collocation knowledge:
Association of lexical and collocation knowledge: Núm. 21 Pág. 67-96 ARTICULO
2024 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Kim, Sung-Yeon Shin, Dongkwang Kim, Kyung Sook

* Último cálculo de métricas Dialnet: 15-Sep-2024