The Effectiveness of L2 Pronunciation Instruction (2015) Thomson, Ron I. Derwing, Tracey M. Applied linguistics Vol. 36 Núm. 3 Pág. 326-344

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Peer Assessment to improve the Pronunciation of Sibilant Sequences in English at the University Level
Peer Assessment to improve the Pronunciation of Sibilant Sequences in English at the University Level Vol. 3 Núm. 2 Pág. 62-75
2024 YUYAY
Lizaldes Espinosa, Orlando Vicente Ramirez Avila, Maria Rossana
The acquisition of a novel phonetic category in a foreign language setting
The acquisition of a novel phonetic category in a foreign language setting Vol. 76 Núm. 3 Pág. 4
2023 Ilha do desterro
Teló, Cesar Kivisto de Souza, Hanna
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching Vol. 25 Núm. 1 Pág. 129-145
2023 Profile
Burri, Michael
A Multidimensional Analysis of English-L2 Rhythm Development
A Multidimensional Analysis of English-L2 Rhythm Development Vol. 76 Núm. 3 Pág. 14
2023 Ilha do desterro
Silva Teixeira, Leonardo Antonio
Automatic speech recognition and text-to-speech technologies for L2 pronunciation improvement
Automatic speech recognition and text-to-speech technologies for L2 pronunciation improvement Vol. 15 Núm. 1 Pág. 4
2022 Texto Livre
Gottardi, William de Almeida, Janaina Fernanda Soufen Tumolo, Celso Henrique
The Impact of Performative Language Teaching on Oral Skills in the Classroom of Chinese as a Foreign Language
The Impact of Performative Language Teaching on Oral Skills in the Classroom of Chinese as a Foreign Language Núm. 14 Pág. 79-105 ARTICULO
2022 Sinología hispánica
Corderi Novoa, Modesto García Mayo, María del Pilar
Language Teaching Techniques for Pronouncing the Past Tense Phonemes /t/, /d/, and /ɪd/ in Regular Verbs When Reading Aloud
Language Teaching Techniques for Pronouncing the Past Tense Phonemes /t/, /d/, and /ɪd/ in Regular Verbs When Reading Aloud Vol. 15 Núm. 2 Pág. 277-300
2020 Ensayos Pedagógicos
Carranza Marchena, Priscilla Sánchez Vargas, Sergio Zamora Sánchez, Geraldine
The Pre-Service EFL Teachers’ Development of Phonological Processing and Evaluation of Their Attitudes toward Pronunciation
The Pre-Service EFL Teachers’ Development of Phonological Processing and Evaluation of Their Attitudes toward Pronunciation Núm. 20 Pág. 7-31
2020 Gist
Aksakallı, Canan Yağız, Oktay
A consciência fonológica na aquisição de l2
A consciência fonológica na aquisição de l2 Vol. 32 Núm. 1 Pág. 1
2020 Signótica
Gomes, Almir Anacleto de Araújo Lucena, Rubens Marques de da Silva, Mikaylson Rocha
¿Se puede enseñar la pronunciación?
¿Se puede enseñar la pronunciación? Vol. 64 Núm. 2 Pág. 959-976 ARTICULO
2019 Euskera ikerketa aldizkaria
Cuenca Villarín, María Heliodora
The acquisition of voicing assimilation by advanced Hungarian learners of Spanish
The acquisition of voicing assimilation by advanced Hungarian learners of Spanish Vol. 31 Núm. 1 Pág. 1-31 ARTICULO
2018 Revista española de lingüística aplicada
Bárkányi, Zsuzsanna
Uso de pares mínimos en herramientas para la práctica de la pronunciación del español como lengua extranjera
Uso de pares mínimos en herramientas para la práctica de la pronunciación del español como lengua extranjera Núm. 1 Pág. 355-363
2018 El Español por el Mundo
Tejedor García, Cristian Escudero Mancebo, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Oct-2024