Recommendations on Formative Assessment and Feedback Practices for stronger engagement in MOOCs (2015) ARTICULO Floratos, Nikolaos Guasch Pascual, Teresa Espasa, Anna Open Praxis Vol. 7 Núm. 2 Pág. 141-152

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Examining learning engagement in MOOCs
Examining learning engagement in MOOCs Núm. 17 Pág. 6 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Lan, Min Hew, Khe Foon
A web-based formative feedback system using isomorphic items to support Physics learning
A web-based formative feedback system using isomorphic items to support Physics learning Vol. 10 Núm. 1 Pág. 117-126 ARTICULO
2020 JOTSE
Kusairi, Sentot
Exploring the Predictive Role of E-Learning Readiness and E-Learning Style on Student Engagement
Exploring the Predictive Role of E-Learning Readiness and E-Learning Style on Student Engagement Vol. 12 Núm. 2 Pág. 175-189 ARTICULO
2020 Open Praxis
Ergün, Esin Betül Kurnaz Adıbatmaz, Fatma
MOOC “Competências digitais para professores”
MOOC “Competências digitais para professores” Vol. 21 Núm. 2 Pág. 243-261 ARTICULO
2018 RIED
Moreira Teixeira, Antonio de Miranda, Branca Alberto Pereira de Oliveira, Isolina do Carmo Teixeira Pinto, Maria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-May-2024