What Makes It Green? The Role of Centrality of Green Attributes in Evaluations of the Greenness of Products​ (2015) Gershoff, Andrew D. Frels, Judy K. Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 79 Núm. 1 Pág. 97-109

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Atributos e benefícios de nutricosméticos explorados pela indústria ao consumidor
Atributos e benefícios de nutricosméticos explorados pela indústria ao consumidor Vol. 22 Núm. 42 Pág. 246-273 ARTICULO
2022 Ciências Sociais Aplicadas em Revista
Jacomino, Gabriela Porfírio David Vieira, Francisco Giovanni
Nostalgia decreases green consumption
Nostalgia decreases green consumption Vol. 23 Núm. 4 Pág. 270-284 ARTICULO
2020 Business Research Quarterly
Wang, Xuehua Chao, Chen-Ho
Formal institutions and opportunity entrepreneurship
Formal institutions and opportunity entrepreneurship Vol. 22 Núm. 1 Pág. 5-24 ARTICULO
2019 Business Research Quarterly
Fuentelsaz Lamata, Lucio González Gil, Consuelo Maicas López, Juan Pablo

* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Nov-2024