The Relationship Between Negotiated Interaction, Learner Uptake, and Lexical Acquisition in Task-Based Computer- Mediated Communication. (2005) Smith, Bryan TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 39 Núm. 1 Pág. 33-58
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIAS 2 EDUCACION 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
“Sorry, One More Time”: The Role of Resolution Strategies in a Virtual Exchange Partnership Núm. 44 Pág. 155-186 | 2023 | ES Review. Spanish Journal of English Studies |
Guill Garcia, Patricia
|
Teletandem vs. Face-to-Face in the L2 Classroom Vol. 43 Núm. 1 Pág. 5 | 2022 | ESPecialist |
DeRobles, Gabriela
Bistline-Bonilla, Chrissy
|
Analysis of telecollaborative exchanges among secondary education students Núm. 31 Pág. 97-116 ARTICULO | 2019 | Porta Linguarum |
Clavel Arroitia, Begoña
|
Telecollaboration in a secondary school context Núm. 15 Pág. 74-81 ARTICULO | 2015 | @tic. revista d'innovació educativa |
Pennock-Speck, Barry
Clavel Arroitia, Begoña
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024