Developmental changes in cognitive persistence and academic achievement between grade 4 and grade 8 (2014) Józsa, Krisztián Morgan, George A. European journal of psychology of education Vol. 29 Núm. 3 Pág. 521-535

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
La motivación de dominio infantil y su relación con la parentalidad positivay los elogios en una muestra argentina
La motivación de dominio infantil y su relación con la parentalidad positivay los elogios en una muestra argentina Vol. 17 Núm. 1 Pág. 271-288
2023 Ciencias Psicológicas
Mancini, Natalia Ailin Simaes, Ailín Charo Gago Galvagno, Lucas Gustavo Elgier, Angel Manuel
Swahili version of the Dimensions of Mastery Questionnaire
Swahili version of the Dimensions of Mastery Questionnaire Vol. 19 Núm. 55 Pág. 625-650 ARTICULO
2021 Electronic journal of research in educational psychology
Amukune, Stephen Calchei, Marcela Calchei Józsa, Krisztián
Mastery motivation, parenting, and school achievement among Hungarian adolescents
Mastery motivation, parenting, and school achievement among Hungarian adolescents Vol. 34 Núm. 2 Pág. 317-339 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Józsa, Krisztián Kis, Noémi Caplovitz Barrett, Karen
Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning:
Game-like Tablet Assessment of Approaches to Learning: Vol. 15 Núm. 43 Pág. 665-695 OTRO
2017 Electronic journal of research in educational psychology
Józsa, Krisztián Caplovitz Barrett, Karen Morgan, George A.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Aug-2024