Evaluation in the Teaching Practicum of the English Program at the Universidad de la Amazonía (2009) Rodríguez Ferreira, Claudia Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 11 Núm. 1 Pág. 79-90

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Evaluating Teachers’ Practices Beyond Content and Procedural Knowledge in a Colombian Context
Evaluating Teachers’ Practices Beyond Content and Procedural Knowledge in a Colombian Context Vol. 24 Núm. 2 Pág. 99-115
2022 Profile
Niebles-Thevening, Indira Bailey, Angela C Rosado Mendinueta, Nayibe
Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses
Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses Vol. 23 Núm. 1 Pág. 145-160
2021 Profile
Durán, Estefanía García, Katherin
Impact of pedagogical reflection in the teaching practicum from Caquetá practitioners` perspective
Impact of pedagogical reflection in the teaching practicum from Caquetá practitioners` perspective Vol. 20 Núm. 35 Pág. 58-74
2018 Educación y Humanismo
Artunduaga Garzon, Andres Enrique Mu, Derly Tatiana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Oct-2024