Evaluation in the Teaching Practicum of the English Program at the Universidad de la Amazonía (2009) Rodríguez Ferreira, Claudia Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 11 Núm. 1 Pág. 79-90
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 3
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Evaluating Teachers’ Practices Beyond Content and Procedural Knowledge in a Colombian Context Vol. 24 Núm. 2 Pág. 99-115 | 2022 | Profile |
Niebles-Thevening, Indira
Bailey, Angela C
Rosado Mendinueta, Nayibe
|
Exploring EFL Teaching and Learning Processes in Two Undergraduate Mandatory Courses Vol. 23 Núm. 1 Pág. 145-160 | 2021 | Profile |
Durán, Estefanía
García, Katherin
|
Impact of pedagogical reflection in the teaching practicum from Caquetá practitioners` perspective Vol. 20 Núm. 35 Pág. 58-74 | 2018 | Educación y Humanismo |
Artunduaga Garzon, Andres Enrique
Mu, Derly Tatiana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Oct-2024