Action Research on Affective Factors and Language Learning Strategies (2008) Fandiño Parra, Yamith José Profile. Issues in Teachers' Professional Development Vol. 10 Núm. 1 Pág. 195-210
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 LINGUISTICA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
A Comparison of Chinese and Colombian University EFL Students Regarding Learner Autonomy Vol. 21 Núm. 1 Pág. 35-53 | 2019 | Profile |
Buendía Arias, Ximena Paola
|
Promoting the use of metacognitive and vocabulary learning strategies in 8th graders Vol. 23 Núm. 3 Pág. 407-430 | 2018 | Íkala |
Alvarez Ayure, Claudia Patricia
Peña, Cristina Barón
Martínez Orjuela, Magda Liliana
|
Promotion of Learner Autonomy in a Freshmen’s English Course at a Colombian University Núm. 15 Pág. 6-27 ARTICULO | 2017 | Gist |
Ramírez, Alexander
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 11-Nov-2024