The Relationship Between Cognate Awareness and English Comprehension Among Spanish- English Bilingual Fourth Grade Students. (2009) Proctor, C. Patrick Mo, Elaine TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 43 Núm. 1 Pág. 126-136
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 1
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Supporting the development of the bilingual lexicon through translanguaging: a realist review integrating psycholinguistics with educational sciences Vol. 38 Núm. 1 Pág. 225-247 ARTICULO | 2023 | European journal of psychology of education |
Bosma, Evelyn
Bakker, Arthur
Zenger, Linda
Blom, Elma
|
Desarrollo de la lectoescritura en español en alumnos bilingües Núm. 25 Pág. 1-48 ARTICULO | 2016 | Estudios del Observatorio |
Arteagoitia, Igone
Perdomo, Marleny
Fidelman, Carolyn G.
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024