The Relationship Between Cognate Awareness and English Comprehension Among Spanish- English Bilingual Fourth Grade Students. (2009) Proctor, C. Patrick Mo, Elaine TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 43 Núm. 1 Pág. 126-136

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Supporting the development of the bilingual lexicon through translanguaging: a realist review integrating psycholinguistics with educational sciences
Supporting the development of the bilingual lexicon through translanguaging: a realist review integrating psycholinguistics with educational sciences Vol. 38 Núm. 1 Pág. 225-247 ARTICULO
2023 European journal of psychology of education
Bosma, Evelyn Bakker, Arthur Zenger, Linda Blom, Elma
Desarrollo de la lectoescritura en español en alumnos bilingües
Desarrollo de la lectoescritura en español en alumnos bilingües Núm. 25 Pág. 1-48 ARTICULO
2016 Estudios del Observatorio
Arteagoitia, Igone Perdomo, Marleny Fidelman, Carolyn G.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024