Predicting student enrollment and persistence in college STEM fields using an expanded P-E fit framework (2014) Le, Huy Robbins, Steven B. Westrick, Paul Journal of Applied Psychology Vol. 99 Núm. 5 Pág. 915-947
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 2
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Validación de una Versión Breve del Test de Empatía Cognitiva y Afectiva en Población Universitaria Argentina Vol. 31 Núm. 2 Pág. 11 | 2022 | Psykhe |
Vargas Rubilar, Jael
López, Mariana Beatriz
Lemos, Viviana
|
Identifying science students at risk in the first year of higher education Vol. 34 Núm. 4 Pág. 847-872 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Willems, Jonas
Coertjens, Liesje
Tambuyzer, Bart
Donche, Vincent
|
At-risk at the gate: prediction of study success of first-year science and engineering students in an open-admission university in Flanders—any incremental validity of study strategies? Vol. 34 Núm. 1 Pág. 45-66 ARTICULO | 2019 | European journal of psychology of education |
Pinxten, Maarten
Soom, Carolien Van
Peeters, Christine M.
Laet, Tinne De
Langie, Greet
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024