Predicting student enrollment and persistence in college STEM fields using an expanded P-E fit framework (2014) Le, Huy Robbins, Steven B. Westrick, Paul Journal of Applied Psychology Vol. 99 Núm. 5 Pág. 915-947

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Validación de una Versión Breve del Test de Empatía Cognitiva y Afectiva en Población Universitaria Argentina
Validación de una Versión Breve del Test de Empatía Cognitiva y Afectiva en Población Universitaria Argentina Vol. 31 Núm. 2 Pág. 11
2022 Psykhe
Vargas Rubilar, Jael López, Mariana Beatriz Lemos, Viviana
Identifying science students at risk in the first year of higher education
Identifying science students at risk in the first year of higher education Vol. 34 Núm. 4 Pág. 847-872 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Willems, Jonas Coertjens, Liesje Tambuyzer, Bart Donche, Vincent
At-risk at the gate: prediction of study success of first-year science and engineering students in an open-admission university in Flanders—any incremental validity of study strategies?
At-risk at the gate: prediction of study success of first-year science and engineering students in an open-admission university in Flanders—any incremental validity of study strategies? Vol. 34 Núm. 1 Pág. 45-66 ARTICULO
2019 European journal of psychology of education
Pinxten, Maarten Soom, Carolien Van Peeters, Christine M. Laet, Tinne De Langie, Greet

* Último cálculo de métricas Dialnet: 16-Sep-2024