Comparing fictional, personal, and hypothetical narratives in primary school: story grammar and mental state language (2014) Longobardi, Emiddia Spataro, Pietro Renna, Marialuisa Rossi-Arnaud, Clelia European journal of psychology of education Vol. 29 Núm. 2 Pág. 257-275

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Construcción del pensamiento a través de la (re)elaboración textual
Construcción del pensamiento a través de la (re)elaboración textual Vol. 12 Núm. 2 Pág. 1-11
2022 Human Review
Jiménez López, Guillermina García Ruiz, María Aurora
Narrative skill and identification of values and countervalues in cartoons by Primary Education students
Narrative skill and identification of values and countervalues in cartoons by Primary Education students Vol. 35 Núm. 2 Pág. 269-279 ARTICULO
2019 Anales de psicología
Oregui González, Eider Aierbe Barandiarán, Ana Bermejo Berros, Jesús
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children
Handwriting, spelling, and narrative competence in the fictional stories of Italian primary-school children Vol. 33 Núm. 2 Pág. 277-293 ARTICULO
2018 European journal of psychology of education
Longobardi, Emiddia Spataro, Pietro Pizzicannella, Emiliano

* Último cálculo de métricas Dialnet: 08-Sep-2024