Motivation and Test Anxiety in Test Performance Across Three Testing Contexts: The CAEL, CET, and GEPT (2014) Cheng, Liying Klinger, Don Doe, Christine Fox, Janna Wu, Jessica Jin, Yan TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 48 Núm. 2 Pág. 300-330
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico. Vol. 24 Núm. 2 Pág. 219-233 | 2022 | Colombian Applied Linguistics |
Méndez López, Mariza G.
|
The successful test taker: exploring test-taking behavior profiles through cluster analysis Vol. 33 Núm. 2 Pág. 403-417 ARTICULO | 2018 | European journal of psychology of education |
Stenlund, Tova
Lyrén, Per-Erik
Eklöf, Hanna
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024