Transformative Challenges to the Social Science Disciplines (1995) Banks, James A. Theory and research in social education Vol. 23 Núm. 1 Pág. 2-20

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Social studies education research for sustainable democratic societies
Social studies education research for sustainable democratic societies Vol. 51 Núm. 1 Pág. 1-46 ARTICULO
2023 Theory and research in social education
Levy, Brett L. M. Busey, Christopher L. Cuenca, Alexander Evans, Ronald W. Halvorsen, Anna-Lise Ho, Li-Ching Kahne, Joseph Kissling, Mark T. Lo, Jane C. McAvoy, Paula McGrew, Sarah
Epistemology and pedagogy re-examined. The unsuspected potential of John Elliott’s «liberal» pedagogy for teaching content-goals in the social and human sciences
Epistemology and pedagogy re-examined. The unsuspected potential of John Elliott’s «liberal» pedagogy for teaching content-goals in the social and human sciences Vol. 26 Núm. 2 Pág. 93-113 ARTICULO
2014 Teoría de la educación
Villacañas de Castro, Luis S.

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Sep-2024