Perceived perspective taking: When others walk in our shoes. (2014) Goldstein, Noah J. Vezich, I. Stephanie Shapiro, Jenessa R. Journal of Personality and Social Psychology Vol. 106 Núm. 6 Pág. 941-960

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Propuesta de un instrumento de evaluación de la mediación escolar (CEM)
Propuesta de un instrumento de evaluación de la mediación escolar (CEM) Vol. 78 Núm. 276 Pág. 309-326 ARTICULO
2020 Revista española de pedagogía
Iriarte Redín, Concha Ibarrola García, Sara Aznárez Sanado, Maite
Self-awareness emotional learning during mediation procedures in the school context
Self-awareness emotional learning during mediation procedures in the school context Vol. 15 Núm. 41 Pág. 75-104 ARTICULO
2017 Electronic journal of research in educational psychology
Ibarrola García, Sara Iriarte Redín, Concha Aznárez Sanado, Maite
Taking Seriously Ingroup Self-Evaluation, Meta-Prejudice, and Prejudice in Analyzing Interreligious Relations
Taking Seriously Ingroup Self-Evaluation, Meta-Prejudice, and Prejudice in Analyzing Interreligious Relations Núm. 19 Pág. 41-9 ARTICULO
2016 The Spanish Journal of Psychology
Eka Putra, Idhamsyah

* Último cálculo de métricas Dialnet: 25-Aug-2024