Mixed-methods research in language teaching and learning: Opportunities, issues and challenges (2014) Mehdi Riazi, A. Candlin, Christopher Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 47 Núm. 2 Pág. 135-173

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Impact of subtitled films on English as a second language students' vocabulary retention
The Impact of subtitled films on English as a second language students' vocabulary retention Vol. 13 Núm. 1 Pág. 101-109 ARTICULO
2022 JETT
Bensen Bostancı, Hanife
Desarrollo profesional de profesores de idiomas y nuevas alfabetizaciones
Desarrollo profesional de profesores de idiomas y nuevas alfabetizaciones Vol. 50 Núm. 2 Pág. 603-614 ARTICULO
2021 Aula abierta
Tafazoli, Dara
CLIL in Pharmacology
CLIL in Pharmacology Vol. 13 Núm. 2 Pág. 313-338
2020 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Lina Filice, Serafina
Doctoral Support Networks
Doctoral Support Networks Vol. 22 Núm. 2 Pág. 6 ARTICULO
2020 Quaderns de Psicología
Suñé, Núria Monereo Font, Carles
Narrativas nacionais de estudantes espanhóis e portugueses
Narrativas nacionais de estudantes espanhóis e portugueses Vol. 49 Núm. 172 Pág. 78-95 ARTICULO
2019 Cadernos de Pesquisa
Sáiz Serrano, Jorge Barca, Isabel

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024