Observed classroom quality in first grade: associations with teacher, classroom, and school characteristics (2014) Cadima, Joana Peixoto, Carla Leal, Teresa European journal of psychology of education Vol. 29 Núm. 1 Pág. 139-158
- Número de citas: 1 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Effect of Key2Teach on Dutch teachers’ relationships with students with externalizing problem behavior Vol. 35 Núm. 1 Pág. 111-135 ARTICULO | 2020 | European journal of psychology of education |
Hoogendijk, Kirsten
Holland, Judith G.
Tick, Nouchka T.
Hofman, Adriaan W.H.
Severiens, Sabine
Vuijk, Patricia
Maras, Athanasios
Veen, Dolf Van
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Oct-2024