Exploring Teachers' Knowledge of Second Language Pronunciation Techniques (2014) Baker, Amanda TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 48 Núm. 1 Pág. 136-163

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching Vol. 25 Núm. 1 Pág. 129-145
2023 Profile
Burri, Michael
Els beneficis de la música en l’aprenentatge fonològic d’una llengua estrangera
Els beneficis de la música en l’aprenentatge fonològic d’una llengua estrangera Núm. 20 Pág. 35-47
2022 Llengua, societat i comunicació
Baills, Florence Prieto Vives, Pilar
The Significance of Promoting Teacher Reflection
The Significance of Promoting Teacher Reflection Vol. 12 Núm. 1 Pág. 128-143
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Moayeri, Mahnaz Rahimy, Ramin

* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024