Exploring Teachers' Knowledge of Second Language Pronunciation Techniques (2014) Baker, Amanda TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 48 Núm. 1 Pág. 136-163
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Comparing L2 Teachers’ Practices With Learners’ Perceptions of English Pronunciation Teaching Vol. 25 Núm. 1 Pág. 129-145 | 2023 | Profile |
Burri, Michael
|
Els beneficis de la música en l’aprenentatge fonològic d’una llengua estrangera Núm. 20 Pág. 35-47 | 2022 | Llengua, societat i comunicació |
Baills, Florence
Prieto Vives, Pilar
|
The Significance of Promoting Teacher Reflection Vol. 12 Núm. 1 Pág. 128-143 | 2019 | Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning |
Moayeri, Mahnaz
Rahimy, Ramin
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 14-Jul-2024