Evaluation proposal based on the ECTS: evaluating the four skills in a University core subject with a portfolio (2012) ARTICULO Martínez Lirola, María Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 17 Pág. 189-202

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
“I don’t know”
“I don’t know” Núm. 27 Pág. 63-77 ARTICULO
2017 Porta Linguarum
Dooly, Melinda Barba, Javier Borràs González, Anabel Creus Pedrol, Montserrat González Andreu, Carolina
Students’ reflections on pedagogical translation in Spanish as a foreign language
Students’ reflections on pedagogical translation in Spanish as a foreign language Núm. 23 Pág. 132-157 ARTICULO
2016 Tejuelo
Canga Alonso, Andrés Rubio-Goitia, Andrea
The importance of promoting multimodal teaching in the foreign language classroom for the acquisition of social competences
The importance of promoting multimodal teaching in the foreign language classroom for the acquisition of social competences Vol. 3 Núm. 3 Pág. 77-88 ARTICULO
2016 International Journal for 21st Century Education (IJ21CE)
Martínez Lirola, María
Students' Beliefs on Portfolio Assessment
Students' Beliefs on Portfolio Assessment Núm. 26 Pág. 225-238 ARTICULO
2013 Alicante Journal of English Studies / Revista Alicantina de Estudios Ingleses
Canga Alonso, Andrés
Assessing a course on translation with learner portfolios
Assessing a course on translation with learner portfolios Vol. 4 Núm. 2 Pág. 150-159 ARTICULO
2013 JETT
Canga Alonso, Andrés
Experiencia de enseñanza multimodal en una clase de idiomas
Experiencia de enseñanza multimodal en una clase de idiomas Núm. 28 Pág. 1-13 ARTICULO
2013 Ensayos
Martínez Lirola, María
Evaluating with a Portfolio in the European Higher Education Framework
Evaluating with a Portfolio in the European Higher Education Framework Núm. 25 Pág. 147-164 ARTICULO
2012 Revista española de lingüística aplicada
Martínez Lirola, María

* Último cálculo de métricas Dialnet: 22-Jul-2024