Acquisition of French Polysemous Vocabularies: Schema-based Instruction versus Translation-based Instruction (2012) ARTICULO Khodadady, Ebrahim Khaghaninizhad, M. Saber Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 17 Pág. 29-46

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Professional Demotivating Factors Among High School, Institute, and University EFL Teachers
Professional Demotivating Factors Among High School, Institute, and University EFL Teachers Vol. 25 Núm. 1 Pág. 65-82
2023 Profile
Honarparvaran, Maryam Khaghaninejad, Mohammad Saber
The effect of visual priming on the lexical retrieval on implicit memory tasks for advanced foreign language learners
The effect of visual priming on the lexical retrieval on implicit memory tasks for advanced foreign language learners Vol. 53 Núm. 102 Pág. 104-122 ARTICULO
2020 Revista signos
Khaghaninejad, Mohammad Saber Farrokhiyekta, Bahareh

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Jul-2024