Surprise, surprise (2014) Hutter, Katharina Hoffmann, Stefan Journal of retailing Vol. 90 Núm. 1 Pág. 93-110

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Measuring methods and advertisement planning
Measuring methods and advertisement planning Vol. 16 Núm. 2 Pág. 56-69 ARTICULO
2020 Entramado
Ortiz Rendón, Paola Andrea Gaviria Martínez, Luisa Fernanda Sanguino García, Vanesa Sánchez Torres, Javier Alirio
Identifying the unique characteristics of independent fashion retailers in Scotland by utilizing Porter’s generic competitive strategy model and the marketing mix
Identifying the unique characteristics of independent fashion retailers in Scotland by utilizing Porter’s generic competitive strategy model and the marketing mix Vol. 9 Núm. 1 Pág. 371-386 ARTICULO
2018 Revista Mediterránea de Comunicación
O'Hare, Nicola Stewart, Aileen McColl, Julie
El marketing de guerrilla. Un estudio bibliométrico
El marketing de guerrilla. Un estudio bibliométrico Vol. 3 Núm. 6 Pág. 471-484
2016 Revista Publicando
González Alonso, Jorge Alberto Taipe Yánez, José Francisco Pazmiño Linzán, Johny Fabián

* Último cálculo de métricas Dialnet: 29-Aug-2024