A Critical Analysis of the Vocabulary in L2 Spanish Textbooks (2014) ARTICULO López-Jiménez, María Dolores Porta Linguarum. revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras Núm. 21 Pág. 163-182

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Representation and reconstruction of Hispanic culture in localized Spanish textbooks in China
Representation and reconstruction of Hispanic culture in localized Spanish textbooks in China Núm. 8 Pág. 11-26 ARTICULO
2023 Porta Linguarum
Chen, Hao Geng, Zhi He, Jinyue
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
The effect of multiple encounters in contextualized learning
The effect of multiple encounters in contextualized learning Núm. 25 Pág. 49-62 ARTICULO
2016 Porta Linguarum
Sánchez Manzano, María Jesús Fernández-Sánchez, Alfredo
Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes
Adaptación del léxico del inglés a las necesidades de los estudiantes Núm. 32 Pág. 133-152 ARTICULO
2016 Ibérica
Sánchez Manzano, María Jesús Fernández-Sánchez, Alfredo
Vocabulary knowledge dimensions in ELF textbooks
Vocabulary knowledge dimensions in ELF textbooks Núm. 23 Pág. 30-37 ARTICULO
2014 Encuentro
Fernández Orío, Susana

* Último cálculo de métricas Dialnet: 19-May-2024