Researching complex dynamic systems: �Retrodictive qualitative modelling� in the language classroom (2014) Dörnyei, Zoltán Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 47 Núm. 1 Pág. 80-91

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Teacher's Role in Robot-assisted Language Learning and its Impact on Classroom Ecology
The Teacher's Role in Robot-assisted Language Learning and its Impact on Classroom Ecology Vol. 30 Núm. 2 Pág. 6-23
2023 The EuroCALL Review
Maijala, Minna Mutta, Maarit
Shift in language dominance in bilinguals
Shift in language dominance in bilinguals Vol. 15 Núm. 2 Pág. 299-322
2021 Sociolinguistic Studies
Hammer, Kate
Reanálisis de la gestión maotivacional del profesor de lengua extranjera desde una perspectiva dinámica
Reanálisis de la gestión maotivacional del profesor de lengua extranjera desde una perspectiva dinámica Vol. 39 Núm. 4 Pág. 874-891 ARTICULO
2016 Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje
Hassaskhah, Jaleh

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Apr-2024