A classroom-based study: Insights from a collaborative text reconstruction task (1998) Storch, Neomy ELT journal. An international journal for teachers of English to speakers of other languages Vol. 52 Núm. 4 Pág. 291-300
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas LINGUISTICA 2 FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIA HISPANICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Enhanced input, individual output, and collaborative output Núm. 82 Pág. 213-235 ARTICULO | 2013 | Revista signos |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
The effect of input enhancement, individual output, and collaborative output on fereing language learning Núm. 26 Pág. 267-288 ARTICULO | 2013 | Revista española de lingüística aplicada |
Jabbarpoor, Shadab
Tajeddin, Zia
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Oct-2024