Positive academic emotions moderate the relationship between self-regulation and academic achievement (2013) Villavicencio, Felicidad T. Bernardo, Allan B. I. British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 329-340

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Identifying the role of emotional intelligence in achievement emotions and their effects on deep learning strategies in university students
Identifying the role of emotional intelligence in achievement emotions and their effects on deep learning strategies in university students Vol. 29 Núm. 1 Pág. 47-56 ARTICULO
2024 Revista de psicodidáctica
Nieto Carracedo, Ana María Sánchez Rosas, Javier Gómez Iñiguez, Consolación
The relationship between sport event experience and psychological well-being
The relationship between sport event experience and psychological well-being Núm. 57 Pág. 484-493 ARTICULO
2024 Retos
Theodorou, Sophia Alexandris, Konstantinos Ntovoli, Apostolia
Emotional intelligence and academic achievement relationship
Emotional intelligence and academic achievement relationship Vol. 30 Núm. 2 Pág. 67-74 ARTICULO
2024 Psicología educativa
Nieto Carracedo, Ana María Gómez Iñiguez, Consolación Tamayo, Leticia A. Igartua Perosanz, Juan José
Game-based learning with role-playing elements using RPG Maker MZ
Game-based learning with role-playing elements using RPG Maker MZ Vol. 16 Núm. 1 Pág. 55-65
2023 Modelling in Science Education and Learning
Herrero Debón, Alicia Roselló Ferragud, María Dolores Moll López, Santiago Emmanuel Moraño Fernández, Jose Antonio Sánchez Ruiz, Luis Manuel Sánchez López, Sara Vega Fleitas, Erica Moraño Ataz, Marta Núñez Pérez, Adolfo
Importance of learning mathematics through SF and Fantasy digital games
Importance of learning mathematics through SF and Fantasy digital games Vol. 10 Núm. 1 Pág. 23-35 ARTICULO
2023 Multidisciplinary Journal for Education, Social and Technological Sciences
Cuenca Gotor, Vanesa Paula Herrero Debón, Alicia Roselló Ferragud, María Dolores Moll López, Santiago Monsoriu Serra, Juan Antonio Moraño Fernández, Jose Antonio Moraño Ataz, Marta Sánchez Ruiz, Luis Manuel Vega Fleitas, Erica
Conocimiento previo, emociones y aprendizaje en una actividad experimental de ciencias
Conocimiento previo, emociones y aprendizaje en una actividad experimental de ciencias Vol. 40 Núm. 1 Pág. 107-124 ARTICULO
2022 Enseñanza de las ciencias
Marcos Merino, José María Esteban Gallego, María Rocío Gómez Ochoa de Alda, Jesús Antonio
Evidencias de validez del Cuestionario de Emociones de Logro (CEL) con una muestra de estudiantes mexicanos de secundaria
Evidencias de validez del Cuestionario de Emociones de Logro (CEL) con una muestra de estudiantes mexicanos de secundaria Vol. 22 Núm. 0 Pág. 33-50 ARTICULO
2022 El Psicólogo Anáhuac
Gómez Pérez, Olimpia Vélez Belmonte, Julieta
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico.
Emotions Experienced by Secondary School Students in English Classes in Mexico. Vol. 24 Núm. 2 Pág. 219-233
2022 Colombian Applied Linguistics
Méndez López, Mariza G.
El Capital Psicológico Predice el Bienestar y Desempeño en Estudiantes Secundarios Chilenos
El Capital Psicológico Predice el Bienestar y Desempeño en Estudiantes Secundarios Chilenos Vol. 52 Núm. 3 Pág. 399-409 ARTICULO
2018 Revista interamericana de psicología = Interamerican journal of psychology
Carmona Halty, Marcos A. Villegas, José Luis
Competencia para estudiar y aprender en contextos estresantes
Competencia para estudiar y aprender en contextos estresantes Vol. 12 Núm. 34 Pág. 717-746 ARTICULO
2014 Electronic journal of research in educational psychology
de la Fuente Arias, Jesús López, Mireia Zapata Sevillano, Lucía Martínez Vicente, José Manuel Vera Martínez, Manuel Mariano Solinas, Giulliana Fadda, Salvatore

* Último cálculo de métricas Dialnet: 07-Oct-2024