Content or Community? A Digital Business Strategy for Content Providers in the Social Age (2013) Oestreicher-Singe, Gal Zalmanson, Lior MIS Quarterly Vol. 37 Núm. 2 Pág. 591-616

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Analysis of Efforts to Encourage Increased Interest in Tourism
Analysis of Efforts to Encourage Increased Interest in Tourism Vol. 11 Núm. 4 Pág. 17
2023 Journal of Law and Sustainable Development
Salim, Emil Ali, Hapzi Yulasmi, Yulasmi
A Multi-methods Approach in Communication Studies
A Multi-methods Approach in Communication Studies Vol. 1 Núm. 2 Pág. 196-208 ARTICULO
2019 Comunicación & métodos
Zheng, Shiyu
A framework to assess organizational readiness for the digital transformation
A framework to assess organizational readiness for the digital transformation Vol. 15 Núm. 2 Pág. 27-40 ARTICULO
2017 Dimensión empresarial
Sánchez, Marisa Analía

* Último cálculo de métricas Dialnet: 28-Jul-2024