The differential effect of the teacher-student interpersonal relationship on student outcomes for students with different ethnic backgrounds. (2010) Brok, Perry den Van Tartwijk, Jan Wubbels, Theo Veldman, Ietje British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 199-221
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Revisión sistemática sobre el Model for Interpersonal Teacher Behavior Vol. 22 Núm. 48 Pág. 188-206 | 2023 | REXE |
Maluenda Albornoz, Jorge
López Angulo, Yaranay
Moraga Villablanca, Felipe
Flores Oyarzo, Gabriela
Bernardo Gutiérrez, Ana Belén
Díaz Mujica, Alejandro E.
|
Teacher-Student Relationships, Social and Emotional Skills, and Emotional and Behavioural Difficulties Vol. 4 Núm. 1 Pág. 84-108 ARTICULO | 2015 | International Journal of Educational Psychology |
Poulou, Maria
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024