The differential effect of the teacher-student interpersonal relationship on student outcomes for students with different ethnic backgrounds. (2010) Brok, Perry den Van Tartwijk, Jan Wubbels, Theo Veldman, Ietje British journal of educational psychology Núm. 2 Pág. 199-221

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Revisión sistemática sobre el Model for Interpersonal Teacher Behavior
Revisión sistemática sobre el Model for Interpersonal Teacher Behavior Vol. 22 Núm. 48 Pág. 188-206
2023 REXE
Maluenda Albornoz, Jorge López Angulo, Yaranay Moraga Villablanca, Felipe Flores Oyarzo, Gabriela Bernardo Gutiérrez, Ana Belén Díaz Mujica, Alejandro E.
Teacher-Student Relationships, Social and Emotional Skills, and Emotional and Behavioural Difficulties
Teacher-Student Relationships, Social and Emotional Skills, and Emotional and Behavioural Difficulties Vol. 4 Núm. 1 Pág. 84-108 ARTICULO
2015 International Journal of Educational Psychology
Poulou, Maria

* Último cálculo de métricas Dialnet: 03-Nov-2024