Oral Fluency, Accuracy, and Complexity in Formal Instruction and Study Abroad Learning Contexts (2012) Mora Bonilla, Joan Carles Valls-Ferrer, Margalida TESOL quarterly. a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect Vol. 46 Núm. 4 Pág. 610-641
- Número de citas: 3 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas FILOLOGIA MODERNA 1 FILOLOGIA HISPANICA 1 LINGUISTICA 1 FILOLOGIAS 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Does Medium – Teletandem vs Face-to-Face Make a Difference in Advanced L2 Spanish Learner’s Oral Fluency? Vol. 43 Núm. 1 Pág. 6 | 2022 | ESPecialist |
Donate, Angela
|
The Impact of Performative Language Teaching on Oral Skills in the Classroom of Chinese as a Foreign Language Núm. 14 Pág. 79-105 ARTICULO | 2022 | Sinología hispánica |
Corderi Novoa, Modesto
García Mayo, María del Pilar
|
Lexical availability and motivation in CLIL | 2022 | Universidad de La Rioja |
Geoghegan, Leah
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024