How Doppelgänger Brand Images Influence the Market Creation Process: Longitudinal Insights from the Rise of Botox Cosmetic. (2012) Giesler, Markus Journal of marketing. A quarterly publication of the american marketing association Vol. 76 Núm. 6 Pág. 55-68

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 1

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The legitimation of global football brands in the brazilian marketplace
The legitimation of global football brands in the brazilian marketplace Vol. 15 Núm. 1 Pág. 104-117 ARTICULO
2020 Revista Eletrônica de Negócios Internacionais
Arakelian, José Sarkis Brito, Eliane Pereira Zamith Rosenthal, Benjamin
Entrepreneurs institutionnels et stratégies de légitimation
Entrepreneurs institutionnels et stratégies de légitimation Vol. 35 Núm. 4 Pág. 3-22 ARTICULO
2020 Recherche et applications en marketing
Galluzzo, Anthony Gorge, Hélène

* Último cálculo de métricas Dialnet: 10-Nov-2024