Developing a rubric-based framework for measuring the ABET outcomes achieved by students of electric machinery courses (2011) Almarshoud, A.F. The International journal of engineering education Vol. 27 Núm. 4 Pág. 859-866
- Número de citas: 4 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas MULTIDISCIPLINAR 3 EDUCACION 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
Continuous Quality Improvement (CQI) framework Vol. 5 Núm. 1 Pág. 107-119 | 2017 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Sikande, Tooba
Aziz, Haris
Wasim, Ahmad
Hussain, Salman
Jahanzaib, Mirza
|
Aplicación de un Sistema de Erúbricas para la Evaluación de los Trabajos de Módulo en el Grado en Ingeniería en Diseño Industrial y Desarrollo de Producto Vol. 12 Núm. 1 Pág. 111 ARTICULO | 2014 | REDU |
Serrano Tierz, Ana
Pérez Sinusía, Ester
Biel Ibáñez, María Pilar
Fernández Vázquez, Aranzazu
Hernández Giménez, Mónica
|
The role and importance of the internet in contemporary tourism in travel agencies business Vol. 1 Núm. 2 Pág. 119-122 | 2013 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Batinic, Ivica
|
Flexible rationality as a cognitive model Vol. 1 Núm. 1 Pág. 19-24 | 2013 | International Journal of Cognitive Research in Science, Engineering and Education |
Masalova, Svetlana
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 12-Oct-2024