Girls' and boys' lexical avaliability in EFL (2009) Jiménez Catalán, Rosa María Ojeda Alba, Julieta ITL International Journal of Applied Linguistics Núm. 158 Pág. 57-76

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Lexical Availability in Multilingual CLIL
Lexical Availability in Multilingual CLIL Núm. 69 Pág. 15-37
2024 Miscelánea
Geoghegan, Leah
La investigación en disponibilidad léxica infantil
La investigación en disponibilidad léxica infantil Núm. 28 Pág. 83-101 ARTICULO
2022 Cultura, lenguaje y representación = Culture, language and representation
Herranz Llácer, Cristina V. Gómez-Devís, M-Begoña
Lexical availability and motivation in CLIL
Lexical availability and motivation in CLIL
2022 Universidad de La Rioja
Geoghegan, Leah
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
Relationship among perceptual learning styles, productive vocabulary, and textbooks in English as a foreign language learning
2022 Universidad de La Rioja
Montero Saiz Aja, Alejandra
Disponibilidad léxica en inglés de futuros profesores de Educación Primaria
Disponibilidad léxica en inglés de futuros profesores de Educación Primaria Núm. 32 Pág. 359-390 ARTICULO
2020 Tejuelo
Maya Retamar, María Guadalupe de la López Pérez, María Magdalena
Efecto de la variable género en la disponibilidad léxica de estudiantes de inglés como lengua extranjera
Efecto de la variable género en la disponibilidad léxica de estudiantes de inglés como lengua extranjera Vol. 10 Núm. 2 Pág. 216-230
2020 Revista Educación Las Américas
Quintanilla Espinoza, Angie Kloss Medina, Steffanie
El léxico disponible en inglés de chicos y chicas españoles adolescentes
El léxico disponible en inglés de chicos y chicas españoles adolescentes Núm. 19 Pág. 157-176 ARTICULO
2019 Elia
Jiménez Catalán, Rosa María Canga Alonso, Andrés
Cambios en el concepto aprendizaje de estudiantes de pedagogía
Cambios en el concepto aprendizaje de estudiantes de pedagogía Núm. 61 Pág. 143-173
2018 Estudios filológicos
Valenzuela Castellanos, Marco F. Pérez Villalobos, María Victoria Bustos Navarrete, Claudio Enrique Salcedo Lagos, Pedro
Estudios de disponibilidad léxica en español y en inglés
Estudios de disponibilidad léxica en español y en inglés Vol. 11 Núm. 22 Pág. 16-31 ARTICULO
2017 Revista Nebrija de Lingüística aplicada a la enseñanza de Lenguas
Jiménez Catalán, Rosa María
The effects of language typology on L2 lexical availability and spelling accuracy
The effects of language typology on L2 lexical availability and spelling accuracy Vol. 17 Núm. 2 Pág. 63-79 ARTICULO
2017 IJES
Martínez Adrián, María Gallardo del Puerto, Francisco
Spanish L1 speakers’ and efl learners’ available lexicon
Spanish L1 speakers’ and efl learners’ available lexicon Núm. 40 Pág. 5-23 ARTICULO
2017 Anuario de estudios filológicos
Canga Alonso, Andrés
EFL learners’ cultural available lexicon
EFL learners’ cultural available lexicon Vol. 22 Núm. 2 Pág. 177-201 ARTICULO
2016 LFE
Canga Alonso, Andrés Cifone Ponte, Daniela
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners
Receptive Vocabulary of CLIL and Non-CLIL Primary and Secondary School Learners Núm. 23 Pág. 59-77 ARTICULO
2015 Complutense Journal of English Studies
Canga Alonso, Andrés
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge
The benefits of CLIL instruction in Spanish students' productive vocabulary knowledge Núm. 24 Pág. 2 ARTICULO
2015 Encuentro
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary
Individual and contextual variables in EFL receptive vocabulary Núm. 15 Pág. 57-72 ARTICULO
2014 Odisea
Fernández Fontecha, Almudena
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners
Productive vocabulary knowledge of spanish efl learners Vol. 13 Núm. 1 Pág. 39-56 ARTICULO
2014 RAEL
Canga Alonso, Andrés Arribas García, Mario
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction
The receptive vocabulary of Spanish 6th-grade primary-school students in CLIL instruction Vol. 6 Núm. 2 Pág. 22-41
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Canga Alonso, Andrés
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners
Receptive vocabulary size of secondary spanish efl learners Núm. 8 Pág. 66-75 ARTICULO
2013 Revista de lingüística y lenguas aplicadas
Canga Alonso, Andrés
Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language
Vocabulary knowledge development and gender differences in a second language Núm. 12 Pág. 45-76 ARTICULO
2012 Elia
Agustín Llach, María del Pilar Terrazas Gallego, Melania
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge
The role of motivarion and age in vocabulary knowledge Núm. 9 Pág. 39-62 ARTICULO
2012 VIAL, Vigo international journal of applied linguistics
Fernández Fontecha, Almudena Terrazas Gallego, Melania

* Último cálculo de métricas Dialnet: 20-Oct-2024