When feedback harms and collaboration helps in computer simulation environments: An expertise reversal effect. (2011) Nihalani, Priya K. Mayrath, Michael C. Robinson, Daniel H. Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 4 Pág. 776-785

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
The Moderating Role of Mathematical Skill Level when Using Curricular Methods to Learn Multiplication Tables
The Moderating Role of Mathematical Skill Level when Using Curricular Methods to Learn Multiplication Tables Vol. 27 Núm. 2 Pág. 123-133 ARTICULO
2021 Psicología educativa
García Orza, Javier Álvarez Montesinos, J.A. Luque Liñán, María Luisa Matas, A.
Technology-supported management education
Technology-supported management education Núm. 17 Pág. 36 ARTICULO
2020 International Journal of Educational Technology in Higher Education
Müller, Fabian Alexander Wulf, Torsten

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024