When feedback harms and collaboration helps in computer simulation environments: An expertise reversal effect. (2011) Nihalani, Priya K. Mayrath, Michael C. Robinson, Daniel H. Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 4 Pág. 776-785
- Número de citas: 2 (0.0% autocitas)
-
Ámbito Citas EDUCACION 2 PSICOLOGIA 1
Citas por clasificación CIRC
Otras citas sin clasificación CIRC: 0
Artículos citantes
Artículo citante | Anualidad | Localización | Autores |
---|---|---|---|
The Moderating Role of Mathematical Skill Level when Using Curricular Methods to Learn Multiplication Tables Vol. 27 Núm. 2 Pág. 123-133 ARTICULO | 2021 | Psicología educativa |
García Orza, Javier
Álvarez Montesinos, J.A.
Luque Liñán, María Luisa
Matas, A.
|
Technology-supported management education Núm. 17 Pág. 36 ARTICULO | 2020 | International Journal of Educational Technology in Higher Education |
Müller, Fabian Alexander
Wulf, Torsten
|
* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024