Cognitive benefits and costs of bilingualism in elementary school students: The case of mathematical word problems (2011) Kempert, Sebastian Saalbach, Henrik Hardy, Ilonca Journal of educational psychology Vol. 103 Núm. 3 Pág. 547-561

  • Número de citas: 2 (0.0% autocitas)

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 0

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Evaluación de programas aicle dentro del plan de fomento del plurilingüismo
Evaluación de programas aicle dentro del plan de fomento del plurilingüismo
2020 Universidad de Málaga
Yélamos Guerra, Salomé
Analysing Mathematical Word Problem Solving with Secondary Education CLIL Students
Analysing Mathematical Word Problem Solving with Secondary Education CLIL Students Vol. 12 Núm. 1 Pág. 18-28
2019 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Cabezuelo, Rafael Pavón Vázquez, Víctor

* Último cálculo de métricas Dialnet: 04-Nov-2024