First language and target language in the foreign language classroom (2011) Littlewood, William Yu, Baohua Language teaching. The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics Vol. 44 Núm. 1 Pág. 64-77

Citas por clasificación CIRC

Otras citas sin clasificación CIRC: 2

Artículos citantes

Artículo citante Anualidad Localización Autores
Exploración Interlingüística
Exploración Interlingüística Vol. 8 Núm. 1 Pág. 10430-10453
2024 Ciencia Latina
Arias de la Cruz, Andrés Morales Vazquez, Eleazar Arias Ovando, Julio Cesar Silván Almeida, Rolando Guadalupe
Estrategias de translenguaje en el aprendizaje del español como Lengua Extranjera (E/LE)
Estrategias de translenguaje en el aprendizaje del español como Lengua Extranjera (E/LE) Pág. 51-67
2023 Redes de Investigación e Innovación en Docencia Universitaria
Vega Díez, Marta De
My favorite subject is lengua because the teacher es un crack
My favorite subject is lengua because the teacher es un crack Vol. 4 Núm. 1 Pág. 7-18
2021 CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Moore, Pat López Stoelting, Sara
Alternance codique dans une interaction d’enseignement en classe de langue étrangère
Alternance codique dans une interaction d’enseignement en classe de langue étrangère Vol. 42 Núm. 80 Pág. 221-235 ARTICULO
2021 Lingüística y Literatura
Djaballah, Leïla Hachouf, Amina
Developing Intercultural Communicative Competence in an Haitian Creole language acquisition program in Chile
Developing Intercultural Communicative Competence in an Haitian Creole language acquisition program in Chile Vol. 25 Núm. 1 Pág. 155-169
2020 Íkala
Sumonte, Valeria
Dimensión cultural en la adquisición de segundas lenguas en contexto migratorio
Dimensión cultural en la adquisición de segundas lenguas en contexto migratorio Vol. 45 Núm. 3 Pág. 369-385 ARTICULO
2019 Estudios pedagógicos
Sumonte, Valeria Fuentealba, Andrea
Classroom Management in Foreign Language Education
Classroom Management in Foreign Language Education Vol. 20 Núm. 1 Pág. 153-166
2018 Profile
Macías Villegas, Diego Fernando
Euskararen eta gaztelaniaren erabilera ingeleseko irakaskuntza-saioetan
Euskararen eta gaztelaniaren erabilera ingeleseko irakaskuntza-saioetan Vol. 30 Núm. 1 Pág. 37-55 ARTICULO
2018 Tantak
Arocena Egaña, Elizabet
The L1 en EFL instruction, a beneficial resource or a "life vest"?
The L1 en EFL instruction, a beneficial resource or a "life vest"? Núm. 18 Pág. 99-112 ARTICULO
2017 Odisea
Millán Macía, Irene
Towards an understanding of target language use in the EFL classroom
Towards an understanding of target language use in the EFL classroom Vol. 3 Núm. 3 Pág. 137-152 ARTICULO
2016 International Journal for 21st Century Education (IJ21CE)
Krulatz, Anna Neokleous, Georgios Vik Henningsen, Frøydis
Teachers’ First Language Use in Second Language Learning Classroom Context
Teachers’ First Language Use in Second Language Learning Classroom Context Vol. 7 Núm. 4 Pág. 57-73 ARTICULO
2014 Bellaterra
Mohebbi, Hassan Alavi, Sayyed Mohammad
The use of the L1 in CLIL classes
The use of the L1 in CLIL classes Vol. 6 Núm. 2 Pág. 1-21
2013 Latin American Journal of Content & Language Integrated Learning
Lasagabaster Herrarte, David

* Último cálculo de métricas Dialnet: 06-Oct-2024